(Tämä kirjoitus on osa trilogiaa, jonka nimeksi tulee Vähän kaikenmoista)

Älkää unohtako Archmagea... älkää koskaan...

redbeard.jpg

Älkääkä Avadonia

Sain kirjeen, että maksa heti 270€ senkin ruoja koska taloyhtiö päätti näin huhtikuussa etkä sä voi sille mitään! Lasku on mukana(kuten olikin, minun nimi ja eräpäivä 15.11. yhyy!) Ylimääräisiä hoitokustannuksia ja semmoista, rahat tänne! No vaikka siinä minun nimi oli niin osakkaalle se oli tarkoitettu eikä vuokralaiselle, höh, ei minua noin vain juksata, kyllä minä heti tiesin ettei tämä näin mene ja että kämmi on käynyt. Ei tarvi minun huutaa Kelaa apuun. Yhdellä puhelinsoitolla homma selvisi, plus että lähetinpä kiltteyttäni kuvakopiot papereista sille taholle minne oli tarkoitettu eli osakas/vuokraisäntä Anderssonille. Vai luullaan minua oikein osakkaaksi, hah! Ei se uusi isännöitsijä oikein tiedä vielä miten maa makaa ja asiat rullaa... R-kioskiin taas on saapunut alaston smoothie minulle. Pitää kai hakea ja nauttia se alasti. Menenpä jo tuota pikaa. Tudeluu!

(Seuraava kirjoitus: Sitä ja tätä.)