Nyt kun on kesä, sattuu minulle joka päivä jokin omalaatuinen kommellus. Tänäänkin, kun olin menossa kauppaan satuin kiinnittämään huomiota erääseen nuoreen naiseen, joka kulki edessäni. Tässä ei vielä sinänsä ole mitään epätavallista tai hassua. Tiemme kuitenkin erkanivat ja unohdin hänet. Kun olin melkein perillä kaupan luona näinkin saman ihmisen jälleen, tällä kertaa jäljessäni, eri suunnasta tulossa! Nyt näin hänet siis myös edestä... Olimme matkalla samaa kauppaa kohti mutta minä olin valinnut pahuksen ovelan reitin, sillä kyseessä oli ihan nopsajalkainen neito. Olenhan samooja vastoin tarkoitustani... ja tällä kertaa olin vaistomaisesti valinnut Tissien Oikopolun! Seuraavaksi voin näyttää teille, miten piharatamon lehtiä käytetään laastarina. Löydän tuntemattomat polut ja yrttiparannan kaikki vaivat.

Kesäkommelluksillani voisi helposti pyörittää päivittäistä sarjakuvastrippiä. Itse asiassa numero voisi tehdä tämänpäiväisestä tapauksesta esimerkkistripin! Kolme ruutua riittänee ainakin tähän, jos esittää tiiviisti.

Nyt en viitsi turinoida enempää kun on tässä muutakin...

hetkellisesti - mutta kuitenkin, lisään vielä, ettei mene retosteluksi