Onpa kauhea blogitusryöpsähdys, nämä tulevat ryöppäinä, nämä ryöpsähtelevät minulla minulta minulle.

Mikä siinäkin on, että nykyään pitää ottaa korvatulpat mukaansa kirjastoon? Niin tein tänään. Niin teen vastedes! Toteutin myös jossakin määrin informaatiotulva-keksintöäni, josta puhuin aiemmassa kirjoituksessa. Tosin sillä kerralla kun räpläsin penkillä istuvaa reppuani, niin joku feisfak puhui minulle jo selkäni takaa, että anteeksi saako häiritä tjsp. Sanoin jämäkästi kääntämättä päätäni, että ei saa. Se oli sillä selvä. En koskaan nähnyt hänen kasvojansa. En koskaan! Ja tuskin hän minun. Täydellistä...

110000111993.jpg

Tiedättekö, mikä tepsii parhaiten kynsisieneen? Jättäkää jalkaterä junan alle!

Jaha, TE-toimiston henkilö yritti juuri soittaa. Painoin punaista.

Ja sitten minua näköjään pyydetään välikäden kautta auttamaan eräiden hölmöläisten tukikahvilan muutossa huomenna. Mitäköhän siihen edes vastaisi. Pitääpä miettiä. Tosin voinko kirjoittaa nyt ennen kuin saan tähän vastattua? Mitä minä nyt teen? On tämä taas yhtä, katsotaanpa nyt miten tämäkin ratkaistaan. Haluaisin vain kirjoittaa kirjani rauhassa.

Hyvä on, ratkaisu on tällainen: TE-toimisto olkoon ihan whatever kunnes sieltä yritetään jotain lisää, ja sille toiselle asialle en uhraa ajatustakaan ennen kuin olen täällä saanut kyllikseni ja jatkanut matkaa kirjastolta. Vastaisuudessa pitää toki muistaa korvatulppien asentamisen lisäksi laittaa puheluväline äänettömälle. Kaikkea tässä pitääkin muistaa, vaikka pitäisi saada vain muistaa kirjoittaa ja työstää kirjoitustaan. Joutuuhan sitä muistamaan syömään ja nukkumaankin kirjoittamisen lisäksi ja kaikkea sellaista, onhan noissakin jo tekemistä. Voi voi voi!

Lissu sanoo moi:

https://actionnetwork.org/petitions/tehdaan-oikeudenmukainen-sote-viikossa-laakariin-maksutta