Tänään kun olen saanut minulle kuuluvan rahallisen kompensaation siitä, että viitsin elää tässä paskamaailmassa(...), kaikki vaikuttaa paljon helpommalta. Pystyn ratkaisemaan kaikki asiat, heittelen vaan seteleitä oikealle ja vasemmalle. Ei jää rahan puutteesta kiinni. Liittyy tietysti myös hyvään ravintoon ja sinänsä hyvin nukuttuun yöhön. Vuokra on maksettu ja isännöitsijä kohta luurin päässä. Hän soittaa minulle. Enköhän minä pääse toimittamaan asioitani perjantaihin mennessä. Se on hyvä, koska minulla on perhana sentään kummisetävelvollisuuksia. Eikä kyhjöttäminen enää tee hyvää. Olen taas oma itseni, olen taas elementissäni... edes jokin etenee, jokin kenties tuottaa hedelmää.

Lisäksi minusta tulee Kartta-Agentti. Sekö on tavoitteeni? Onkohan se kannattavaa? Ainakin se on erittäin hohdokasta.

Mitäs muuta? Syökää kananmunia, niissä on hyvää ravintoa. Varokaa kuitenkin kolesterolia, jos sitä pelkäätte.