Näin unta sarjasta, joka kertoo kloonatuista ihmisiä. Nämä olennot eivät ole mitenkään täydellisiä. Heidän kasvonsa ovat rujot eivätkä toimi kunnolla, ruumiskin on runneltu ja heillä on mystisiä voimia. Osa on vaihtanut sukupuoltaan. Heidän asuinpaikkansa on jossain pohjoismaista ja he ovat osa suurta pohjoismaista yhteistyösarkaa. Olin uutena jäsenenä kloonien joukossa. Tämä kertoisi siitä, etteivät olennot todella ole klooneja vaan muunneltuja ihmisiä entisine elämineen. Tosin heidät on siis kuitenkin monistettu ja muunneltu. Yksi klooneista yritti juoksulenkeillään rynnätä kohti minua ja kaveriani, joka varoitteli asioista ja kehotti minua kehittämään itseäni jotta pärjäisin tässä  yhteiskunnassa, ja oli olemukseltaan muita ihmismäisempi. Ryntäyksen tarkoitus oli jonkinlainen hierarkkinen nousu, jota varten hänen kai piti tehdä jotain telepaattista, tyrmätä toinen meistä tai vastaavaa. Minua kehotettiin olemaan varovainen ja puolustamaan itseäni. Esivaltaa ei oikein ollut. Eräs klooni asui erakkona mökissä ja oli kuin iso karhu.... hän tuli vain pihalle vastaan, eikä kutsunut meitä sisään. Jossain vaiheessa minua härnäsivät kaksi klooninaista, jotka tulivat havainneeksi minulle kasvaneen jotkin lisäkkeet selkään jotka kuulemma olivat kloonattujen kuukautisoireita. Olin kai kuitenkin mies. Kylän kaduilla kulkivat omituiset mummoihmiset. Kylässä myytiin pikkukaupasta mm. ilotulitteita, ja sitten siellä oli iso sairaala tai laboratorio. Se oli oma outo yhteiskuntansa ja vaikutti siltä, että siinä oli kasvamassa oma uskontonsa tai jokin kultti näiden maagisissa asioissaan jatkuvasti kehittyvien geenimuunnelmien tarpeisiin. Ne olivat tosiaan melkoisen rujoa ja kummallista väkeä. Kenties ne ovat jo olemassa. Päähenkilön tulevaisuus tuskin näyttää vakaalta.