[18:35] <@Drontti> mitä jos numero ja minä menisimme kreikkalaiseen ravintolaan syömään lammasta
[18:36] <@Drontti> ja juomaan ouzoa
[18:36] <@Drontti> ja juomaan ihan vitusti kourtakia
[18:36] <@Drontti> sitten paikallinen barista tulisi hulluksi ja toteaisi että herran perkele, meillä on charlie sheen pöydässä!
[18:37] <@Drontti> ja sitten saisimme juomia koko illan kunnes Albrand sammuisi pöydän alle
[18:38] <@Drontti> ja sitten koittaisi vimmattu käsikohmalo portsarin kanssa
[18:38] <@Drontti> minkä päätteenä Albrand makaisi kadulla ja sanoisi I AM A RIVER TO MY PEOPLE!
[18:38] <@Drontti> ja sitten numero tilaisi taksin...
[18:38] <@Drontti> mutta taksikuski on neekeri joten numero hakkaisi taksikuskin
[18:39] <@Drontti> sitten numero tilaisi toisen taksin
[18:39] <@Drontti> mutta taksikuski olisi edelleen neekeri mutta näyttäisi samuel l jacksonilta joten kaikki on ok
[18:39] <@Drontti> yhdessä me jotenkin pääsemme taksiin...
[18:40] <@Drontti> mutta taksikuski alkaa huutaa I AM A PROUD BLACK MAN! HOW DARE YOU USE ME LIKE THIS!
[18:40] <@Drontti> joten me tapamme hänet
[18:41] <@Drontti> numero ei uskonut sitä minusta, mutta minä olen melko näppärä kuristuslangan kanssa
[18:42] <@Drontti> sitten tarvitsi vain ottaa haltuun auto ja ajaa teurastamolle
[18:42] <@Drontti> Minä tietysti olin ratissa, vaikka minulle ei ole ajokorttia niin olenhan minä autoa ajanut
[18:43] <@Drontti> numero painoi polkaisimia ja raato katsoi vasemmalle...
[18:43] <@Drontti> koska pitihän meidän NEEKERIN MUNA saada halstrattua
[18:44] <@Drontti> tämä tarina ei pääty koskaan, koska elätte sitä juuri nyt