Kaikenlaista sekalaista. Että mitäkö?

Kokoussihteerinä olen keekoillut, laatinut päättömiä pöytäkirjoja ja koettanut tiedustella vuosijuhlapaikkaa Kirjan talosta. Se yhdistysasioista. Äsken kävin Kupittaan kuntosalilla entistä väkevämmin reuhtomassa, ja sen päälle piti toki katsastaa lähistöllä sijaitsevalla Itäharjun ILO-lounasravintolan upo uusi dönerpylväs! Itäharjun Ilo, sehän on melkein kuin Iloharju, tiedättehän... myös olen vihdoin vieraillut Akatemiatalossa ja Suomen ainoassa Ruotsin vallan aikaisessa juhlasalissa vuodelta 1817, Suomen kauneimmassa ja loisteliaimmassa, se oli niin hieno paikka että vahtimestarikin puhui hassusti... eräänä päivänä Suze plätsäytti minua Rainer Maria Rilkellä päähän! Se oli ylevä hetki, arvostan sitä kokemusta. Leppyi kun syötin kanaa ja ohrattoa.

Nykyään minulla on Fiskarsin kuorimaveitsi, valkosipulinpuristin, keittiöpuukko ja veitsenterotin sekä Airamin lasitermospullo, teräskaadin ja taskulamppu... Fiskars ja Airam, eivätkös ne ole ne olennaiset tuotemerkit, häh? Sitten on täysi aterinsetti ja paljon puisia henkareita ja vaikka mitä nykyään. Olen pyöräillyt sinne tänne kelin salliessa, ja useimmiten se on yhä sallinut. Vähän ketjuöljyä sinne tänne toisinaan. Näppärä Led-valo pitää minut näkyvänä tarvittaessa. Enimmäkseen olen kuitenkin vain kyhjöttänyt lukemassa Musta torni-sarjaa ja edennyt vihdoin seitsemänteen ja viimeiseen osaan. Eräs hassu kirjoitelma on aluillaan. Toki useampikin, mutta niistä muista tuskin tulee itsessään sen enempää. Älkääkä nyt heti ruvetko utelemaan siitä hemmetin kirjoitelmasta vain koska mainitsin sen viimeisenä!

Mutta en sentään aivan viimeisenä, haastakaapa uusi bruteni, ruoska-Savvy, jos uskallatte, kurjat:

jsavvy.jpg