Yhdessä kahvilassa olen pikaisesti käynyt kysymässä olisiko siellä keittolounasta tarjolla. Ei ollut.

Laitoin Föli-korttiin latausta(se oli monimutkainen proseduuri appeineen) ja nyt voin hoitaa pari(2) tarpeellista asiaa kulkemalla herroiksi linja-autolla könkkäämisen ja laahustamisen sijasta. 

Monta pakettia olen kantanut kotiin Fiksua Ruokaa. Kuivamuonaa ainakin piisaa.

Rahan suhteen olen nyt varovainen vaikkei lompakon pohja häämötäkään.

Nyt ei 4G ole toiminut kotoa käsin noin kuukauteen ja olen vastentahtoinen hankkimaan 5G:tä tai reititintä. Kai olisi varaa, mutta ei kehitys vaan voi mennä niin, ettei tällainen asia yhtäkkiä enää toimi kuten ennen, vaikka pitäisi. Vaikka juuri niin se ehkä silti menee. Katsonen sitten helmikuussa noita vaihtoehtoja. Voi olla että 5G hoitaisi ongelman vaikkei sen pitäisi, uumoilen että siihen vaihtaminen silti kaiken järjen vastaisesti ratkaisisi kaiken ja ns. kenttää rupeisi taas löytymään. Reititin/modeemi(?) toki myös olisi vaihtoehto.

Edelleen toimii tämä puhelimen netti muutaman kymmenen metrin päässä asunnostani. Puhelimen nettiä siis olen vaan jakanut tietokoneelle kotona tässä ennen, koska se on ollut täysin riittoisaa, jopa yltäkylläistä. Voihan sitä melkein kaiken hoitaa pelkällä puhelimellakin kunhan raahautuu liikkeelle ja etsii jonkin lymypaikan.

Ensi viikolle sisältöä: Faustia kahviloissa, liikuntaa, työnhakua, Hobohemia kakkosen kirjoittamista

Ja mitä nyt vastaan tulee tai keksitään. Nyt käyn lukemassa tämän viikon lehtiä, paperisina.