Ihmiset ovat saastaisia kuppahuoria... voisin nitistää tuonkin paskan...! Nirri pois, tuosta noin vaan! Pam-pam! Vedin henkeä ja oksensin... annoin roiskua ihan kunnolla... se pappi pudotti silmänsä, sen voitte uskoa! Kirosi latinaksi... en tajunnut mitään... annoin tulla lisää oksennusta! Nyt väki kokoontui ympärilleni tekemään ristinmerkkejä. Näytin heille persettä! Laskin housut alas ja pyllistin... minua otettiin käsivarsista kiinni ja talutettiin ulos... antoi tulla mitä ikinä tulisi, saatana! Tappakoot vaikka, mulkunlutkuttajat! Olin totisesti saanut tarpeekseni, olin niin kukkuroillaan täynnä keltaista sappea ettei mikään oksennus tai sakinhivutus minua enää puhdistaisi... Fiuu! Fiuu! Fiuu! Piiska vihelsi ilmassa ja sivalsi persettäni... itkinhän minä, miksi taistella vastaan... tuokin paska tuossa oli imenyt isänsä mulkkua viime pääsiäisenä! Vajosin kuumehoureisiin ja menetin lopulta tajuntani... herättyäni hullujenhuoneelta haistatin noin vain paskat isälle! Äidille! Täti Chevalille! Naapurin homolle! Kulmakaupan jutkulle! Presidentille! Paaville! koko spitaalisten porukalle, ja päätin matkustaa heti ensi laivalla Liverpooliin...