Näytös II, osa I: Valkoinen Neuvosto kokoontuu
(Galadriel lekottelee divaanilla feikkilasit nokallaan.)
Galadriel: Kas niin, mikä on päätös?

Näytös III, osa II:



Näytös III, osa III: Juhlittiinko Keski-Maassa vappua?


(elämme aikaa Bilbon nuoruudesta. Minas Tirithissä lauletaan ja juhlitaan!)

Haltiakuoro: Sä kasvoit Boo-oo-roo kaunoinen...
Pikku-Boro: Ääh!
(Pikku-Fara tirskuu)
Haltiakuoro: Gaudeamus igitur... Elbereth Gilthoniel! Laula, oi jumalatar, Borosta...
...
(konsertti loppuu pikkuhiljaa.)
Pikku-Boro: Sinä taisit nauraa siellä kuitenkin Fara.

Pikku-Fara: En, Boro!
(Pikku-Boro virnuilee pirullisesti ja lähestyy.)
Et olisi saanut nauraa...!
Pikku-Fara: Eikä kun!
Pikku-Boro: BORO!
Pikku-Fara: Uaaaah!!!
(Pikku-Boro tarttuu Pikku-Faraa vyötäisiltä ja jysäyttää tälle Borogreen!)
Pikku-Fara: Öööll...(näkee tähtiä)

(Sillä aikaa Imladrisissä. Borowyn ottaa ryhmäkuvaa. Mukana myös eräät teini-ikäiset nuoret sankarit, Aragorn, Arwen ja kumppanit)

Borowyn: No niin, kaikki ryhmäkuvaan!
Aragorn: Näkyykö sänkeni varmasti?
Borowyn: Hyvin näkyy!
Aragorn: Oivallista.
Borowyn: Kylläpä se onkin miehekäs...!
Aragorn: Noooh!
Borowyn: Kautta seksikkään sänkesi!
Théowyn: No niin, räpsäytä jo Borowyn! Tsot tsot.
Borowyn: No kyllä! (leiskauttaa salamalla)
Arwen: Noh, nyt se on hoidettu. Voit tulla esiin sieltä, isä!
Bruce Willis: Mitä pahuksen halvattua?
Aragorn: Mitä pahuksen halvattua!
Elrond: Arwen, MINÄ olen isäsi!
Arwen: Ääh, miten tämä nyt menikään?
Bruce Willis: I don't wanna miss a thing!
Gimli: Missä se Indiana Jones on? Hän ei saa viskata minua!
Aragorn: Tämä on kaoottista! Tämä on kaaos, minä sanon!
(Gwaihir laskeutuu Aragornin käsivarrelle.)
Gwaihir: Dol Guldurissa kihisee! RÄÄK!
Aragorn: Hyvänen aika! Sieltäkö tämä kaoos sikiää!
Bruce Willis: Oon mä juonut viinii Konnussa, monta pitkää Dol Guldurissa!
Arwen: Onko krapula?
Gimli: Vaiti, nainen!
Bruce Willis: Ei enää! Menkäämme Dol Guldurin vappubileisiin, iloiset veikkoni!
Pikku-Fara: Minäkin haluan isona Robin Hoodiksi!
Bruce Willis: Mitä, jos minä näyttelisin Robin Hoodia?
Arwen: Se olisi hirveätä.
Elrond: Pöyristyttävää!
Pikku-Boro: Kuohuttavaa, kerta kaikkiaan kuohuttavaa!
Arwen: Älä roiskuta kuohuviiniä päälleni!
Aragorn: Elves gone wild! Hiuuu!
Gwaihir: Valkoinen Neuvosto on julistanut apartheidin Synkmetsään!
Aragorn: Mitä pahuksen halvattua?
Arwen: Ottakaa boolia!
Pikku-Boro: Kikkelis kokkelis!
Borowyn: Sull on mun luonto!
Elrond: Minulle on kiire höyrysaunaan höyryttämään nakkiani. Tulkaa mukaan, jos uskallatte!
Aragorn: Ratsastakaamme kohti apartheidia!
Borowyn: Kautta seksikkään sängen!

Näytös III, osa IV: Dol Guldurin Vappubileet
Galadriel: Kaikki mukaan tanssimaan!
Bruce Willis: Kappas. Viimeksi kun sinut näin, tukkasi oli punainen.
Galadriel: Mitä pahuksen halvattua! Sinun kanssasihan minä vehtasin Banditsissa!
Arwen: Isä? Mummo? YRCHYRCHYRCH!
Steven Tyler: Arwen, minä olen isäsi!
Arwen: Mitäs hittoa? Ai niin.
Elrond: Ei ei, minä olen isäsi!
Galadriel: Jospa te olitte niin kuin kolme miestä ja beibi?
Bruce Willis: Ensi kerran kun sinut näin, olit Haltiahimon keskiaukeamalla.
Galadriel: Minäkö! En se ollut minä.
Arwen: Kyllä minä tiedän, mummo.
Galadriel: Voih! Olin höpsö tytönheitukka!
Bruce Willis: Olit 640!